Névnap
Boldog névnapot kívánunk Andrea, Ilma nevű olvasóinknak!
Holnap Emma ünnepli névnapját.
Legfrissebb hír
Általános Iskolai beiratkozás
2024-04-08
Tisztelt Lakosság!
Mellékelten megtekinthető az általános iskolai beiratkozással kapcsolatos hirdetmény.
Hírek
5 db találat a(z) TÁMOP címkére:
Ingyenes nyelvi képzés
2013-04-13
INGYENES ANGOL és NÉMET NYELVI KÉPZÉS KAPOSFŐN
Kaposfő Község Önkormányzata 2013. július elejétől ingyenes intenzív angol és német nyelvi képzést indít a TÁMOP-3.3.7-09/1-2010-0011 számú projekt keretében.
Összefoglaló a TÁMOP-3.3.2 projektről
2011-07-29
2007-ben elkészült a kaposfői intézmények esélyegyenlőségi terve, mely több feladatot irányzott elő az esélyegyenlőség területén. Kaposfő leghátrányosabb helyzetű kistérségben helyezkedik el, az intézmények gyermekeinek, tanulóinak több mint, 40%-a hátrányos helyzetű. A sajátos nevelési igényű tanulók aránya 25% volt. 2008-ban ilyen helyzet motiválta a fenntartót a TÁMOP 3.3.2. Esélyegyenlőségi programok végrehajtásának támogatására című pályázat beadására.
Projektidőszak meghosszabbítása!
2011-04-20
A TÁMOP-3.3.2-08/2-2008-0086 azonosítószámú pályázat támogatási szerződés módosításával a projekt zárása július 30.-án történik meg.
A pályaválasztás szerepe az életpálya építés kompetencia területén valamint a digitális kompetencia jelentősége a pályaorientációban
2010-12-13
December 13-án a TÁMOP 332 Esélyegyenlőségi pályázat keretében Dr Benczéné Csorba Margit és Klenovicsné Zóka Tünde előadását hallgatták meg az érdeklődők. A pályaválasztás szerepe az életpálya építés kompetencia területén valamint a digitális kompetencia jelentősége a pályaorientációban címmel.
Az előadást még három alkalom követi, ahol a szülők és a társadalmi környezet kaphat segítséget a gyerekek pályaválasztásának segítése témakörében.
TÁMOP-3.3.2 Nyitókonferencia
2010-02-06
A projekt támogatási összege: 32.561.912 Ft
A programban érintett gyermekek száma:
általános iskolás: 206 fő
óvodás: 107 fő
Az 5 település oktatási társulásának közoktatási esélyegyenlőségi helyzetelemzése számos problémát tárt fel, melyek egyértelművé tették a beavatkozás szükségességét. Az intézkedési tervében meghatározott célok elérésére egy olyan komplex program kidolgozása mutatkozott a legmegfelelőbbnek, ahol az önálló, elvégzendő feladatok a halmozottan hátrányos, és sajátos nevelési igényű gyermekek óvodától a minőségi középfokú képesítés megszerzéséig tartó fejlődési útjának a szociális és pedagógiai eszközökkel való támogatására irányulnak