Hírek

5 db találat a(z) TÁMOP címkére:

Ingyenes nyelvi képzés

Ingyenes nyelvi képzés

2013-04-13

INGYENES ANGOL és NÉMET NYELVI KÉPZÉS KAPOSFŐN
Kaposfő Község Önkormányzata 2013. július elejétől ingyenes intenzív angol és német nyelvi képzést indít a TÁMOP-3.3.7-09/1-2010-0011 számú projekt keretében.

Összefoglaló a TÁMOP-3.3.2 projektről

Összefoglaló a TÁMOP-3.3.2 projektről

2011-07-29

2007-ben elkészült a kaposfői intézmények esélyegyenlőségi terve, mely több feladatot irányzott elő az esélyegyenlőség területén. Kaposfő leghátrányosabb helyzetű kistérségben helyezkedik el, az intézmények gyermekeinek, tanulóinak több mint, 40%-a hátrányos helyzetű. A sajátos nevelési igényű tanulók aránya 25% volt. 2008-ban ilyen helyzet motiválta a fenntartót a TÁMOP 3.3.2. Esélyegyenlőségi programok végrehajtásának támogatására című pályázat beadására.

Projektidőszak meghosszabbítása!

Projektidőszak meghosszabbítása!

2011-04-20

A TÁMOP-3.3.2-08/2-2008-0086 azonosítószámú pályázat támogatási szerződés módosításával a projekt zárása július 30.-án történik meg.

A pályaválasztás szerepe  az életpálya építés kompetencia területén valamint a digitális kompetencia jelentősége a pályaorientációban

A pályaválasztás szerepe az életpálya építés kompetencia területén valamint a digitális kompetencia jelentősége a pályaorientációban

2010-12-13

December 13-án a TÁMOP 332 Esélyegyenlőségi pályázat keretében Dr Benczéné Csorba Margit és Klenovicsné Zóka Tünde előadását hallgatták meg az érdeklődők. A pályaválasztás szerepe az életpálya építés kompetencia területén valamint a digitális kompetencia jelentősége a pályaorientációban címmel.
Az előadást még három alkalom követi, ahol a szülők és a társadalmi környezet kaphat segítséget a gyerekek pályaválasztásának segítése témakörében.

TÁMOP-3.3.2 Nyitókonferencia

TÁMOP-3.3.2 Nyitókonferencia

2010-02-06

A projekt támogatási összege: 32.561.912 Ft
A programban érintett gyermekek száma:
általános iskolás: 206 fő
óvodás: 107 fő
Az 5 település oktatási társulásának közoktatási esélyegyenlőségi helyzetelemzése számos problémát tárt fel, melyek egyértelművé tették a beavatkozás szükségességét. Az intézkedési tervében meghatározott célok elérésére egy olyan komplex program kidolgozása mutatkozott a legmegfelelőbbnek, ahol az önálló, elvégzendő feladatok a halmozottan hátrányos, és sajátos nevelési igényű gyermekek óvodától a minőségi középfokú képesítés megszerzéséig tartó fejlődési útjának a szociális és pedagógiai eszközökkel való támogatására irányulnak